Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Агротерра», м. Черкаси)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Однокінний, Сергій Юрійович
Ключові слова: Комплекс маркетингу;;Збалансованість;;SWOT-аналіз;;АВС – аналіз;;Маркетингові дослідження;;Ринкова потужність підприємства;;бенчмаркінг.
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, значення та еволюція розвитку концепції комплексу маркетингу підприємства. Досліджено поняття збалансованості маркетингового комплексу підприємства та методичні підходи до його формування. Проведено аналіз комплексу маркетингу ТОВ «АГРАТЕРРА». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Однокінний С. Ю.pdf
  Restricted Access
1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.