Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Title: Удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Агротерра», м. Черкаси)
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Однокінний, Сергій Юрійович
Keywords: Комплекс маркетингу;;Збалансованість;;SWOT-аналіз;;АВС – аналіз;;Маркетингові дослідження;;Ринкова потужність підприємства;;бенчмаркінг.
Issue Date: 2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, значення та еволюція розвитку концепції комплексу маркетингу підприємства. Досліджено поняття збалансованості маркетингового комплексу підприємства та методичні підходи до його формування. Проведено аналіз комплексу маркетингу ТОВ «АГРАТЕРРА». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Однокінний С. Ю.pdf
  Restricted Access
1.72 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.