Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимиріна-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Михайло Михайлович-
dc.date.accessioned2024-12-30T14:12:18Z-
dc.date.available2024-12-30T14:12:18Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи застосування сучасних інструментів маркетингу на підприємстві; проведено оцінку можливості використання сучасних інструментів маркетингу на прикладі ТОВ «ТРАШ»; розроблено рекомендації з застосування інструментів маркетингу на торгівельному підприємстві і підвищення ефективності збутової діяльності ТОВ «ТРАШ» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectТоварна політика;uk_UA
dc.subjectЦінова політика;uk_UA
dc.subjectПолітика просування;uk_UA
dc.subjectPEST-аналіз.uk_UA
dc.titleОсобливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», м. Київ)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Онопрієнко М.М.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.