Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258
Назва: Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», м. Київ)
Автори: Ганжала, Ірина Володимиріна
Онопрієнко, Михайло Михайлович
Ключові слова: Маркетинг;;Товарна політика;;Цінова політика;;Політика просування;;PEST-аналіз.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи застосування сучасних інструментів маркетингу на підприємстві; проведено оцінку можливості використання сучасних інструментів маркетингу на прикладі ТОВ «ТРАШ»; розроблено рекомендації з застосування інструментів маркетингу на торгівельному підприємстві і підвищення ефективності збутової діяльності ТОВ «ТРАШ» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5258
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Онопрієнко М.М.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.