Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева , Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorСуддя, Артем Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-12-30T14:16:55Z-
dc.date.available2024-12-30T14:16:55Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та процес організації маркетингової діяльності підприємства. Наведено маркетингові стратегії та вивчено особливості планування маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності ФОП Родной Є.О. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectКомплекс маркетингу;uk_UA
dc.subjectМаркетингове середовище;uk_UA
dc.subjectКомунікаційний профіль.uk_UA
dc.titleШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Суддя А.А.pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.