Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Назва: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м. Черкаси)
Автори: Бурцева , Тетяна Іванівна
Суддя, Артем Анатолійович
Ключові слова: Маркетингова діяльність;;Маркетингова стратегія;;Маркетингові дослідження;;Комплекс маркетингу;;Маркетингове середовище;;Комунікаційний профіль.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та процес організації маркетингової діяльності підприємства. Наведено маркетингові стратегії та вивчено особливості планування маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності ФОП Родной Є.О. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Суддя А.А.pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.