Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Title: Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м. Черкаси)
Authors: Бурцева , Тетяна Іванівна
Суддя, Артем Анатолійович
Keywords: Маркетингова діяльність;;Маркетингова стратегія;;Маркетингові дослідження;;Комплекс маркетингу;;Маркетингове середовище;;Комунікаційний профіль.
Issue Date: Dec-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та процес організації маркетингової діяльності підприємства. Наведено маркетингові стратегії та вивчено особливості планування маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності ФОП Родной Є.О. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5259
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Суддя А.А.pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.