Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5277
Назва: | Formation of students' communicative competence in the process of learning foreign languages in the context of humanization of education |
Інші назви: | Формування комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення іноземних мов в контексті гуманізації освіти |
Автори: | Chepurna, Myroslava Dernova, Tetiana Kolesnyk, Daryna Korieshkova, Svitlana Riabtseva, Iryna Чепурна, Мирослава Володимирівна Дернова, Тетяна Анатоліївна Колесник, Дарина Михайлівна Корєшкова, Світлана Петрівна Рябцева, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | foreign communicative competence;foreign languagecommunication;humanization of education;methods of teaching;комунікативна компетентність;іншомовна комунікативна компетенція;іншомовне спілкування;гуманізація освіти;методика навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Наукові перспективи. Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія» |
Короткий огляд (реферат): | The article considers the main methods of formation and development of foreign communicative competence of students. It is emphasized thatthe process of formation of communicative competence of the future specialist can be effectively provided if ethnopsychological, socio-psychological, psycholinguistic, ethnolinguistic, linguodidactic aspects are taken into account. Communicative competence is interpreted as the ability to understand and generate foreign language statements in accordance with a specific situation, specific goal setting and communicative intention. Linguistic competence consists of knowledge about the language system and the rules for operating language knowledge in speech activity. The components of foreign language professional communicative competence of a modern specialist from the point of view of humanization of higher education are determined. But it is stated that the humanization of the content of education requires a revision of the goals, content and technology of studying a foreign language as a new means of communication, a new means of intercultural communication and intercultural understanding. The importance of formation of three levels of students' humanitarian culture is emphasized: intellectual, emotional and activity. У статті розглянуто основні методи формування та розвитку іноземноїкомунікативної компетентності студентів. Підкреслюється, що процес формування комунікативної компетентності майбутнього спеціаліста може бути ефективним при умові виділення етнопсихологічного, соціально-психологічного, психолінгвістичного, етнолінгвістичного, лінгводидактичного аспектів. Комунікативна компетенція трактується як здатність розуміти і генерувати іншомовні висловлювання відповідно до конкретної ситуації, конкретної цільової установки та комунікативного наміру. Визначено складові іншомовної професійної комунікативної компетентності сучасного спеціаліста з точки зору гуманізації вищої освіти. Але констатується, що гуманізація змісту освіти потребує перегляду цілей, змісту та технології вивчення іноземної мови як нового засобу спілкування, новогозасобу міжкультурної комунікації та міжкультурного взаєморозуміння. Вказується на важливість формування трьох рівнів гуманітарної культури студентів: інтелектуальної, емоційної та діяльнісної. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5277 |
ISSN: | 2708-7530 (print) |
DOI: | https://doi.org/10.52058/2708-7530-2022-6(24)-456-465 |
Випуск: | 6(24) |
Початкова сторінка: | 456 |
Кінцева сторінка: | 465 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФГТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1897-Текст статті-1901-1-10-20220702.pdf | 240.81 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.