Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук , Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorДьордяй, Марк Ігорович-
dc.date.accessioned2025-01-10T14:31:23Z-
dc.date.available2025-01-10T14:31:23Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, роль та завдання товарної політики в системі маркетингу підприємства. Наведено структуру маркетингової товарної політики підприємства та механізм її реалізації. Досліджено методичні підходи до формування та оцінки товарної політики підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Черкаський завод автохімії». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова товарна політика;uk_UA
dc.subjectТоварний асортимент;uk_UA
dc.subjectБренд;uk_UA
dc.subjectЖиттєвий цикл товару;uk_UA
dc.subjectАВС-аналіз;uk_UA
dc.subjectСтратегія диверсифікації;uk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкаський завод автохімії», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.