Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Черкаський завод автохімії», м. Черкаси)
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Дьордяй, Марк Ігорович
Ключові слова: Маркетингова товарна політика;;Товарний асортимент;;Бренд;;Життєвий цикл товару;;АВС-аналіз;;Стратегія диверсифікації;
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, роль та завдання товарної політики в системі маркетингу підприємства. Наведено структуру маркетингової товарної політики підприємства та механізм її реалізації. Досліджено методичні підходи до формування та оцінки товарної політики підприємства. Проведено аналіз ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Черкаський завод автохімії». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5293
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.