Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКовальчук, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorРудиченко, Владислав Леонідович-
dc.date.accessioned2025-01-10T14:41:41Z-
dc.date.available2025-01-10T14:41:41Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи ефективності збутової діяльності підприємства, досліджено функції, принципи, методи та способи її оцінки. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та його збутової діяльності. Запропоновано шляхи вдосконалення збутової діяльності підприємства та обґрунтовано їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутова діяльність;uk_UA
dc.subjectЕфективність;uk_UA
dc.subjectМаркетингове середовище;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності збутової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Київ)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Рудиченко В. Л.pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.