Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295
Назва: Підвищення ефективності збутової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Київ)
Автори: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Рудиченко, Владислав Леонідович
Ключові слова: Збутова діяльність;;Ефективність;;Маркетингове середовище;;Маркетингова діяльність;
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи ефективності збутової діяльності підприємства, досліджено функції, принципи, методи та способи її оцінки. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та його збутової діяльності. Запропоновано шляхи вдосконалення збутової діяльності підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5295
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Рудиченко В. Л.pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.