Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorСаєнко, Денис Віталійович-
dc.date.accessioned2025-01-10T14:52:30Z-
dc.date.available2025-01-10T14:52:30Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5296-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, Сутність, завдання та принципи формування асортиментної політики підприємства. Розглянуто фактори, що впливають на формування асортиментної політики. Досліджено методи управління товарним асортиментом та напрямки його оптимізації. Проведено аналіз асортиментної політики підприємства ТОВ «Оскар Груп». Запропоновано шляхи удосконалення асортиментної політики підприємства та здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАсортиментна політика;uk_UA
dc.subjectДиверсифікація асортименту;uk_UA
dc.subjectСервіс та обслуговування;uk_UA
dc.subjectУправління асортиментом;uk_UA
dc.subjectОптимізація асортименту;uk_UA
dc.subjectТоварна номенклатура;uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності збутової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Київ)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Саєнко Д.В.pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.