Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5296
Назва: Підвищення ефективності збутової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Київ)
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Саєнко, Денис Віталійович
Ключові слова: Асортиментна політика;;Диверсифікація асортименту;;Сервіс та обслуговування;;Управління асортиментом;;Оптимізація асортименту;;Товарна номенклатура;
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, Сутність, завдання та принципи формування асортиментної політики підприємства. Розглянуто фактори, що впливають на формування асортиментної політики. Досліджено методи управління товарним асортиментом та напрямки його оптимізації. Проведено аналіз асортиментної політики підприємства ТОВ «Оскар Груп». Запропоновано шляхи удосконалення асортиментної політики підприємства та здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5296
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Саєнко Д.В.pdf
  Restricted Access
1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.