Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5452
Назва: Web-сервіс обслуговування клієнтів крафтової кав’ярні
Автори: Тарасенко , Ярослав Володимирович
Чмир, Роман Вікторович
Ключові слова: COFFEE HOUSE;WEBSTORM;JAVASCRIPT;REACT;TYPESCRIPT;ВЕБ-САЙТ
Дата публікації: 14-чер-2023
Короткий огляд (реферат): Робота є актуальною, оскільки існує зростаючий інтерес до веб-сервісів кав’ярень та зручність їх використання через веб-сайти. Метою роботи є створення зручного та доступного сервісу, який дозволяє користувачам швидко та ефективно замовляти та отримувати своє замовлення. Об’єкт дослідження – процес розробки веб-сервісу. Предмет дослідження – Web-сервіс обслуговування клієнтів крафтової кав’ярні. Було використано такі основні методи: аналіз літературних джерел, дослідження ринку, розробка прототипу. Практична значущість отриманих результатів полягає в наступному: Розвиток веб-сервісів кав’ярень, розвиток актуальності веб-сайтів, швидкий та популярний сервіс обслуговування. У першому розділі проведено детальний аналіз теоретичних аспектів, пов’язаних з темою веб-сервісів, їх актуальністю в сучасному світі та принципами створення ефективного веб-сервісу. У другому розділі проведено аналіз та вимоги до веб-сайту, його архітектуру, яка має на меті забезпечити ефективну розробку зручного та корисного веб-сайту. Третій розділ присвячений процесу розробки та втіленню нового Webсервісу обслуговування клієнтів крафтової кав’ярні згідно з концепнією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5452
Розташовується у зібраннях:126 Інформаційні системи та технології (Web-технології, web-дизайн)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕП_БАК_Чмир_WEB-1911.pdf
  Restricted Access
Web-сервіс обслуговування клієнтів крафтової кав’ярні3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.