Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5522
Название: Квест-екскурсії з віртуальним гідом як інноваційні подієві продукти індустрії туризму та гостинності
Другие названия: Quest-excursion with a virtual guide as an innovative event product for the tourism and hospitality industry
Авторы: Якименко-Терещенко, Наталія
Чайка, Тетяна
Яріко, Мирослава
Ключевые слова: екскурсійний квест;квест-екскурсія з віртуальним гідом;подієвий продукт;споживчий досвід;діджиталізація;стартап;excursion quest;quest- excursion with a virtual guide;event product;consumer experience;digitalization;startup
Дата публикации: 2023
Издательство: Інновації та технології в сфері послуг і харчування
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню сучасних успішних практик проектування, рекламування та проведення квест-екскурсій із віртуальним гідом; удосконаленню підходів до їх методичного забезпечення та практичної реалізації. Уточнено визначення таких понять, як «квест», «квест-екскурсія», «квест-екскурсія з віртуальним гідом». Проаналізовано сучасні тенденції зміни споживчих переваг у сфері туризму та гостинності. Досліджено перспективи розвитку галузі у відповідь на зміни зовнішнього середовища, а також конкретні приклади представлених на ринку цифрових екскурсійних продуктів. Виді-лено основні напрями підвищення конкурентоспроможності туристично-екскурсійного бізнесу, що пов’язані із задоволенням споживчих запитів на унікальність, персоніфікацію, гейміфікацію та діджиталізацію споживчого досвіду. Встановлено, що квест-екскурсії з віртуальним гідом є перспективним та затребуваним напрямком екскурсійної діяльності. Суспільна та соціокультурна значимість цифрових екскурсійних продуктів спонукає державу та громадські об’єднання брати участь у фінансуванні відповідних стартапів, що сприяє розвитку даного напряму на його початкових етапах. Проаналізовано харак-терні риси квест-екскурсій, що відрізняють їх від екскурсійних продуктів інших типів. Зокрема, інтерактивність, подіє-вість, наявність ігрового та змагального компонентів, безособова участь екскурсовода на етапі проведення квест-екскурсії з віртуальним гідом. Все це визначає певні відмінності методичного забезпечення квест-екскурсій із віртуальним гідом від методичного забезпечення екскурсій традиційного типу. У зв’язку з цим, особливу увагу приділено удосконаленню методич-ного підходу до проектування та проведення квест-екскурсій із віртуальним гідом. Акцент зроблено на такі проблеми, як: виділення структурних елементів екскурсійного квеста; види квест-завдань екскурсійного квесту; орієнтовні розрахункові параметри квест-екскурсії; міждисциплінарна взаємодія IT-технологій та екскурсійної діяльності; технологія проектування квест-маршрутів із віртуальним гідом; роль екскурсовода у проектуванні та проведенні квест-екскурсій з віртуальним гідом.
The paper explores modern successful practices of designing, advertising and conducting quest tours with a virtual guide; improving approaches to their methodological support and practical implementation. The definition of such concepts as "quest", "quest-excursion", "quest-excursion with a virtual guide" has been clarified. Current trends in consumer preferences in tourism and hospitality are analyzed. The prospects for the industry to respond to changes in the external environment are explored, as well as specific examples of digital excursion products on the market are studied. The main directions of increasing the competitiveness of the tourist and excursion business associated with meeting consumer demands for uniqueness, personalization, gamification and digitalization of the consumer experience are highlighted. It has been established that virtual guided quest excursions are a promising and sought-after area of excursion activity. The social and socio-cultural importance of the digital excursion products encourages the state and public associations to participate in the financing of the startups, which promotes this area in its initial stages of development. The characteristics of quest-excursions that distinguish them from other types of excursion products are analyzed. In particular, interactivity, eventfulness, the presence of game and competitive components, the impersonal involvement of the guide at the stage of conducting a quest-excursion with a virtual guide. All this determines certain differences in the methodological support of the quest-excursions with a virtual guide from the methodological support of the excursions of traditional format. In this regard, special attention is paid to improving the methodological approach to designing and conducting quest-excursion with a virtual guide. Emphasis is placed on such problems as: the allocation of the structural elements of the quest-excursion; types of tasks of the quest-excursion; approximate estimated parameters of the quest-excursion; interdisciplinary interaction of IT-technologies and excursion activities; technology of designing the quest-excursions with a virtual guide; role of the guide in designing and conducting the quest-excursions with a virtual guide.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5522
ISSN: 2708-4949 (print)
2709-9776 (online)
DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(7).2023.8
Выпуск: 1(7)
Первая страница: 42
Последняя страница: 47
Располагается в коллекциях:№1(7)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
77-Текст статті-63-1-10-20230327.pdf477.71 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
зміст.pdf185.46 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
титул.pdf255.69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.