Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5552
Назва: | Особистісна мобільність й адаптація учнів загальноосвітньої школи до навчально-фізкультурної діяльності |
Інші назви: | Personal mobility and adaptation students of a comprehensive school to educational and physical activity |
Автори: | Кандиба, Павло Олексійович Матусевич, Андрій Михайлович Кисляков, Михайло |
Ключові слова: | особистісна мобільність;адаптація;навчально-фізкультурна діяльність;функціональна система;критерії;показники;рівні;personal mobility;adaptation;educational and physical activity;functional system;criteria;indicators;levels |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено змістовну сутність поняття «особистісна мобільність», її складові, критерії, показники й рівні сформованості в учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано основні підходи до формування особистісної мобільності. Визначено ключові чинники, які сприяють формуванню особистісної мобільності та адаптації учнів загальноосвітньої школи до навчально-фізкультурної діяльності.
Виокремлено найбільш дієві методи, структуру та умови адаптації учнів загальноосвітньої школи до навчально-фізкультурної діяльності. Вивчено специфіку інтеграції підходів та методів формування особистісної мобільності учнів. Порівняно ефективність традиційних і новітніх методологічних підходів у формуванні особистісної мобільності учнів. Розроблено рекомендації щодо формування особистісної мобільності учнів. Узагальнено практичний досвід застосування методологічних знань формуванню особистісної мобільності та адаптації учнів загальноосвітньої школи в навчально-фізкультурної діяльності. Запропоновано рівні сформованості особистісної мобільності як функціональної системи
визначає адаптаційні можливості учнів до навчально-фізкультурної діяльності формуванню
особистісної мобільності учнів. Рекомендовано подальші дослідження для вдосконалення інноваційних технологій та підходів до формування особистісної мобільності учнів загальноосвітньої школи. Підсумовано, що впровадження нових підходів та умов сприяє формуванню особистісної мобільності учнів The article highlights the meaningful es-sence of the concept of "personal mobility", its compo-nents, criteria, indicators and levels of formation of stu-dents of a comprehensive school. The basic approaches to the formation of personal mobility are analyzed. Key factors that contribute to the formation of personal mobility and adaptation of students of a comprehensive school to educational and physical activity are identified. The most effective methods, structure and conditions of adaptation of students of a comprehensive school to edu-cational and physical activity are distinguished. The specifics of integration of approaches and methods of formation of personal mobility of students have been studied. The relatively effectiveness of traditional and latest methodological approaches in the formation of students' personal mobility. Recommendations have been developed on the formation of students' personal mobility. The practical experience of applying methodological knowledge to the formation of personal mobility and ad-aptation of students of a comprehensive school in educa-tional and physical activity is generalized. Generally, the levels of personal mobility formation as a functional sys-tem determines the adaptive capabilities of students to educational and physical activity formation of students' personal mobility. Further research is recommended for improving inno-vative technologies and approaches to the formation of personal mobility of students of a comprehensive school. It is summarized that the introduction of new ap-proaches and conditions contributes to the formation of students' personal mobility. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5552 |
ISSN: | 2076-586X (print) 2524-2660 (online) |
DOI: | https://doi.org/10.31651/2524-2660-2025-1-199-204 |
Випуск: | 1 |
Початкова сторінка: | 199 |
Кінцева сторінка: | 204 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29_Кандиба_Матусевич_Кисляков.pdf | 325.04 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.