Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/604
Назва: Використання ігрових ситуацій у процесі навчання української мови як іноземної
Автори: Василенко, Ніна Василівна
Ключові слова: інтерактивна гра;рольові ігри;"мозковий штурм";кластери
Дата публікації: 17-січ-2018
Видавництво: Українська мова у світі
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу ігрових ситуацій, які можна використовувати на заняттях з української мови як іноземної. Автор характеризує основні види інтерактивних ігор, описує методику їхньої організації та проведення. Використання ігрових ситуацій на заняттях української мови як іноземної орієнтоване на удосконалення мовленнєвої практики та на покращення рівня знань з мови. Кінцевою метою рольової гри є набуття нових знань і відпрацювання навичок. Гра носить не лише навчальний, а й виховний характер. Рекомендована для викладачів української мови, які працюють з іноземною аудиторією.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/604
ISSN: УДК 811.161.2'243'373.46-116.6:37.016
Початкова сторінка: с.56
Кінцева сторінка: с.64
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylenko Ігри Львів.docx36.87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.