Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Назва: Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної
Автори: Деньга, Олена Анатоліївна
Ключові слова: українська мова як іноземна;пісенний матеріал;культурні українські традиції
Дата публікації: 25-жов-2018
Видавництво: Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 року
Короткий огляд (реферат): Пісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Початкова сторінка: 39
Кінцева сторінка: 41
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docxОбгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції.16.5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.