Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638
Title: | Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як іноземної |
Authors: | Деньга, Олена Анатоліївна |
Keywords: | українська мова як іноземна;пісенний матеріал;культурні українські традиції |
Issue Date: | 25-Oct-2018 |
Publisher: | Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Черкаси, 25-26 жовтня 2018 року |
Abstract: | Пісня – це чудовий мотиватор вивчення мови. Звучання пісень на уроках створює комфортний емоційно-психологічний настрій і налаштовує на взаєморозуміння з викладачем. Пісні та елементи пісень можна починати використовувати вже з перших днів навчання мови. Пісні відображають традиції, культуру, звичаї, поведінку та емоції народу. Тому через них можна пояснити іноземцям і історію, і культуру, і менталітет. У пісенному матеріалі містяться синтаксичні кліше, емоційно забарвлена, експресивна лексика і фразеологія. |
URI: | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/638 |
First Page: | 39 |
End Page: | 41 |
Appears in Collections: | Навчальні видання (ФГТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези пісні 2018 конфа ЧДТУ Деньга.docx | Обгрунтована доцільність використання пісень на уроках української мови як іноземної, особливо на початковому етапі навчання, де головною метою є постановка правильного звуку утворення й артикуляції. | 16.5 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.