Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/719
Назва: ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СИТУАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Автори: Старинець, Олена Анатоліївна
Ключові слова: комунікативна ситуація;комунікативна компетенція;ситуативний підхід;метод ситуативного навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано обґрунтування та шляхи використання методу ситуативного навчання у викладанні курсу «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», розглянуто різні види роботи з урахуванням вказаного методу, принципи підбору матеріалу. Визначено, що розвиток комунікативної компетенції відбувається відповідно до здатності студентів навчатися, їх предметних знань та попереднього досвіду, і здійснюється в межах ситуативного контексту, пов’язаного з навчанням і спеціалізацією. Обґрунтовано перегляд методики викладання з урахуванням комунікативно-ситуативного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/719
ISSN: 2411-264Х
DOI: 10.18372/2411-264X.8.12359
Випуск: 8
Початкова сторінка: 120
Кінцева сторінка: 125
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Старинець Ситуативне навчання.PDF409.74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.