Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/758
Назва: FACTORS OF SUCCESSFUL IMAGE CONSTRUCTION IN THE UKRAINIAN AND POLISH INFORMATION SPACE
Автори: Пчелінцева, Олена Едуардівна
Ісаєнко, Тетяна Василівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wizerunek/Image
Короткий огляд (реферат): The image exists in the perception of the surrounding people, and the public person, as a rule, constructs it consciously. When constructing the image, the following spheres should be involved: 1) social indicators (level of education and culture, social and financial status, etc.), 2) com¬pliance with current aesthetic standards (ideas about the right propor¬tions, facial features, gender differences, etc.), 3) the degree of personal charm, charisma. The ideal image lies at the intersection of these three spheres. The third sphere is the most effective for correction. It is the type of personality being demonstrated, which is convenient to analyze by three vectors: dominant (reserved, closed) & submissive (gentle, friendly); „parental" & „childish"; „male" & „female".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/758
Початкова сторінка: 47
Кінцева сторінка: 48
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf142.73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.