Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/767
Назва: Симптомна аналітика бізнесу у сфері послуг
Інші назви: Symptom Analytics of Business in the Service Industry
Автори: Чепурда, Лариса Михайлівна
Таньков, Костянтин Миколайович
Ключові слова: симптомна аналітика;бізнес у сфері послуг;технологічні можливості;модель зміни технологічних можливостей
Дата публікації: 2015
Видавництво: Проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається специфіка сучасних проблем бізнесу у сфері послуг, які пов’язуються із необхідністю враховувати темпи змін технологічних можливостей підприємства. Зазначається, що для розвитку реальної виробничо-обслуговуючої системи характерний багатоетапний процес. При цьому статистичні дані змін тих чи інших параметрів такої системи відбивають результати одночасного впливу факторів, що обумовлені об’єктивними законами. Показано, що принципово важливим є те, що розвиток будь-якої виробничо-обслуговуючої системи не може мати природних меж: відбувається чергування періодів прискореного зростання надання послуг з періодами уповільнення темпів взаємодії зі споживачами при отриманні позитивних результатів. У періоди прискореного зростання реалізуються нові технологічні можливості, які були визначені у періоди уповільнення темпів взаємодії. Представлена концептуальна модель зміни технологічних можливостей підприємства сфери обслуговування, яка відбиває характер формування і реалізації стратегічних рішень відносно змішаних інвестицій у розвиток виробничо-обслуговуючої системи. Це подальша підтримка існуючих технологічних можливостей при умові одночасного розвитку нових технологічних можливостей шляхом більш ефективного вибору ресурсів та їх комбінації, ніж у конкурентів.
The work focuses on the characteristic aspects of current problems of businesses in the service industry which are associated with the necessity of taking into account the rates of change in the technological capabilities of an enterprise. It is noted that a multistage process is typical for the development of an actual production and service system. At the same time, statistical data on changes in certain parameters of such a system reflect the results of the simultaneous influence of factors arising for objective reasons. The work demonstrates the critical importance of the fact that the development of any production and service system cannot have any natural boundaries: periods of accelerated growth in service provision interchange with periods of slower rates of interaction with consumers on receiving positive results. Periods of accelerated growth witness realization of new technological capabilities that have been determined during the periods of slower rates of interaction. The article offers a conceptual model of change in the technological capabilities of an enterprise from the service industry which reflects the character of formation and realization of strategic decisions on mixed investment in the development of the production and service system. This provides further support for the existing technological capabilities provided that new technological capabilities are simultaneously developed through more efficient choice of resources and their combination than that of the competitors
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_1_34
http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/767
ISSN: 2222-0712
2311-1186
Випуск: 1
Початкова сторінка: 261
Кінцева сторінка: 265
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Немає файлів, що асоціюються з цим матеріалом.


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.