Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/863
Назва: Мода як гра
Автори: Даценко, Вікторія Станіславівна
Ключові слова: мода;суспільство;комунікація;гра культур;естетика
Дата публікації: 2017
Видавництво: INFORMATION, COMMUNICATION, SOCIETY (ICS-2017) 18-20 MAY 2017, SLAVSKE, UKRAINE
Короткий огляд (реферат): The coverage of fashion is boundless and extends to various directions of social life, culture and behavior of the person. The fashion is attractive. The fashion belongs not to the world of things, and the world of people. Game becomes a basis of designing of the sociality. Presence of value of a game at structure of fashion partly explains broad interpretation of fashion as esthetic phenomenon. Game, as well as fashion differs in heuristic, search character. She is connected with festive attitude. The fashion is one of means of self-affirmation and self-realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/863
ISBN: 978-966-553-781-6
Початкова сторінка: 122
Кінцева сторінка: 124
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ICS 2017 PROCEEDINGS.pdf7.1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.