Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛанських, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2019-11-13T12:01:47Z-
dc.date.available2019-11-13T12:01:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/880-
dc.description.abstractАналізується роль інформаційних технологій в активізації процесу впровадження мовних стратегій; автор підкреслює, що Україна в цей процес вступила порівняно недавно, тому вивчення зарубіжного досвіду має стати тією першою і основною підвалиною, на якій він має розгортатись в українському освітньому просторі; інформаційно-комунікаційні технології посилюють роль методів активного пізнання та дистанційного навчання, дають змогу забезпечити студентів електронними навчальними ресурсами, реалізувати індивідуальний підхід до кожного студента тощо, поступово вносять зміни в невід’ємні елементи традиційної системи освіти.uk_UA
dc.description.abstractАнализируется роль информационных технологий в активизации процесса внедрения речевых стратегий; автор подчеркивает, что Украина в этот процесс вошла сравнительно недавно, поэтому изучение зарубежного опыта должно стать той первой и основной основой, на которой он разворачивается в украинском образовательном пространстве; информационно- коммуникационные технологии усиливают роль методов активного познания и дистанционного обучения, позволяют обеспечить студентов электронными учебными ресурсами, реализовать индивидуальный подход к каждому студенту и т.д., постепенно вносятся изменения в неотъемлемые элементы традиционной системы образования.uk_UA
dc.description.abstractThe role of information technology in the activization of the process of implementation of language strategies was analyzed; author stresses that Ukraine entered this process relatively recently, so the study of foreign experience has to become that first and main pillar on which it has to deploy in Ukrainian educational space; ICTs strengthen the role of methods of active learning and distance learning, ensure students’ e-learning resources to implement individual approach to each student and so on, gradually make changes in the inherent elements of traditional educational systemuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолітологічний вісникuk_UA
dc.subjectмовніuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні ресурсиuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectчеловекuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectязыкuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectинформационные ресурсыuk_UA
dc.subjectвоспитаниеuk_UA
dc.subjecthumanuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformation resourcesuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleІнформаційні ресурси впровадження сучасних мовних стратегійuk_UA
dc.title.alternativeИнформационные ресурсы внедрения современных речевых стратегийuk_UA
dc.title.alternativeInformation resources of implementing modern language strategiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue77uk_UA
dc.citation.spage377uk_UA
dc.citation.epage385uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf13.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.