Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/880
Назва: Інформаційні ресурси впровадження сучасних мовних стратегій
Інші назви: Информационные ресурсы внедрения современных речевых стратегий
Information resources of implementing modern language strategies
Автори: Ланських, Олена Борисівна
Ключові слова: мовні;стратегії;людина;освіта;культура;мова;інформація;інформаційні ресурси;виховання;человек;образование;культура;язык;информация;информационные ресурсы;воспитание;human;education;culture;language;information;information resources;education
Дата публікації: 2015
Видавництво: Політологічний вісник
Короткий огляд (реферат): Аналізується роль інформаційних технологій в активізації процесу впровадження мовних стратегій; автор підкреслює, що Україна в цей процес вступила порівняно недавно, тому вивчення зарубіжного досвіду має стати тією першою і основною підвалиною, на якій він має розгортатись в українському освітньому просторі; інформаційно-комунікаційні технології посилюють роль методів активного пізнання та дистанційного навчання, дають змогу забезпечити студентів електронними навчальними ресурсами, реалізувати індивідуальний підхід до кожного студента тощо, поступово вносять зміни в невід’ємні елементи традиційної системи освіти.
Анализируется роль информационных технологий в активизации процесса внедрения речевых стратегий; автор подчеркивает, что Украина в этот процесс вошла сравнительно недавно, поэтому изучение зарубежного опыта должно стать той первой и основной основой, на которой он разворачивается в украинском образовательном пространстве; информационно- коммуникационные технологии усиливают роль методов активного познания и дистанционного обучения, позволяют обеспечить студентов электронными учебными ресурсами, реализовать индивидуальный подход к каждому студенту и т.д., постепенно вносятся изменения в неотъемлемые элементы традиционной системы образования.
The role of information technology in the activization of the process of implementation of language strategies was analyzed; author stresses that Ukraine entered this process relatively recently, so the study of foreign experience has to become that first and main pillar on which it has to deploy in Ukrainian educational space; ICTs strengthen the role of methods of active learning and distance learning, ensure students’ e-learning resources to implement individual approach to each student and so on, gradually make changes in the inherent elements of traditional educational system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/880
Випуск: 77
Початкова сторінка: 377
Кінцева сторінка: 385
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf13.13 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.