Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСовєтна, Альона Вікторівна-
dc.contributor.authorЛісун, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-28T12:38:22Z-
dc.date.available2020-02-28T12:38:22Z-
dc.date.issued2020-01-24-
dc.identifier.isbn978-966-992-011-9-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988-
dc.description.abstractВ роботі досліджуються лексико-граматичні особливості рекламних слоганів та брендів при перекладі на українську мову.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТаврійські філологічні наукові читання: матеріали міжнародної науково-практичної конференціїї, Київ, 24–25 січня 2020 р.– Ч. ІІ-
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectлексико-граматичні особливостіuk_UA
dc.titleАналіз лексико-граматичних особливостей рекламних слоганів та брендів при перекладіuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage56-
dc.citation.epage60-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТНУ_Филол._2020_январь_Ч_2.pdf1.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.