Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
Назва: Аналіз лексико-граматичних особливостей рекламних слоганів та брендів при перекладі
Автори: Совєтна, Альона Вікторівна
Лісун, Ольга Василівна
Ключові слова: слоган;бренд;переклад;лексико-граматичні особливості
Дата публікації: 24-січ-2020
Видавництво: Таврійські філологічні наукові читання: матеріали міжнародної науково-практичної конференціїї, Київ, 24–25 січня 2020 р.– Ч. ІІ
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджуються лексико-граматичні особливості рекламних слоганів та брендів при перекладі на українську мову.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
ISBN: 978-966-992-011-9
Початкова сторінка: 56
Кінцева сторінка: 60
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТНУ_Филол._2020_январь_Ч_2.pdf1.62 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.