Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
Title: Аналіз лексико-граматичних особливостей рекламних слоганів та брендів при перекладі
Authors: Совєтна, Альона Вікторівна
Лісун, Ольга Василівна
Keywords: слоган;бренд;переклад;лексико-граматичні особливості
Issue Date: 24-Jan-2020
Publisher: Таврійські філологічні наукові читання: матеріали міжнародної науково-практичної конференціїї, Київ, 24–25 січня 2020 р.– Ч. ІІ
Abstract: В роботі досліджуються лексико-граматичні особливості рекламних слоганів та брендів при перекладі на українську мову.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
ISBN: 978-966-992-011-9
First Page: 56
End Page: 60
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТНУ_Филол._2020_январь_Ч_2.pdf1.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.