Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/99
Title: | Usage of environmental marketing tools in the Internet |
Other Titles: | Використання інструментів екологічного маркетингу в мережі Інтернет |
Authors: | Kolomytseva, Olena Palonna, Tatiana Pepchuk, Sergiy Коломицева, Олена Віталіївна Пальонна, Тетяна Анатоліївна Пепчук, Сергій Миколайович |
Keywords: | green marketing;green consumers;Internet marketing;marketing tools;green advertising;environmental advertising;media planning;social media;екологічний маркетинг;«зелений» маркетинг;«зелені» споживачі;Інтернет-маркетинг;маркетингові інструменти;важелі маркетингу |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки |
Abstract: | Rising number of conscious market players are feeling responsibility for the next generation’s life.
Therefore they prefer paperless technologies like Internet.
Internet advertising or Internet marketing is a form of advertising which is developed rapidly for its
cheapness, consistency and also its comprehensivness. Thus the investigation of the application of the
Internet or electronic technologies in marketing is the important topic in marketing environment. This paper
provides a review on marketing and communication based on the Internet by various topics.
Also, the ecologization concept and "green" marketing has become urgent and fashion trends last
time. Numerous regional companies round the world try to share their environmental responsibilities and to
implement the desire of constantly growing community of green consumers to their marketing strategy. The
purpose of the article is to show the importance of green marketing using in the Internet as a marketing tool
for green consumerism. In the article a comprehensive profile of the typical green consumer is provided. The
importance of marketing "green" communication with customers is emphasized in this article Все більше свідомих учасників ринку відчувають відповідальність за життя наступного покоління, тому вони вибирають безпаперові технології та Інтернет. Інтернет-маркетинг як форма реклами швидко розвивається через свою відносно невисоку ціну, комплексність і можливість охоплення широкої аудиторії споживачів. Таким чином, дослідження застосування Інтернету або електронних технологій у сфері маркетингу є важливою темою в маркетинговому середовищі. У статті представлено огляд маркетингових та комунікаційних технологій на базі мережі Інтернет. Крім того, концепція екологізації і «зелений» маркетинг останнім часом стали актуальними тенденціями. Численні регіональні компанії з усього світу реалізовують бажання постійно зростаючої спільноти «зелених» у своїх маркетингових стратегіях. У статті показано важливість «зеленого» маркетингу в мережі Інтернет як маркетингового інструменту для екологічного споживання. Розглянуто профіль типового «зеленого» споживача і обгрунтовано необхідність екологічного спілкування з клієнтами. |
URI: | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/99 |
ISSN: | 2306-4420 |
DOI: | 10.24025/2306-4420.1.42.2016.110632 |
Volume: | 1 |
Issue: | 42 |
First Page: | 5 |
End Page: | 10 |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (ФЕУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
110632-235452-1-SM.pdf | 412.01 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.