Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Назва: Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону
Інші назви: Marketing influence in the system of region food sphere state regulation
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Коломицева, Олена Віталіївна
Ключові слова: державне регулювання;продовольча сфера регіону;продовольче забезпечення;маркетинговий вплив
Дата публікації: 2016
Видавництво: Економіка і регіон
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасну політику державного регулювання продовольчої сфери регіону. Відзначено головні цілі державного регулювання галузей і сфер продовольчого забезпечення регіону та окреслено ряд способів їх реалізації. Обгрунтовано необхідність упровадження маркетингового інструментарію в систему державного регулювання продовольчої сфери регіону. Конкретизовано напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Том: 4
Випуск: 59
Початкова сторінка: 41
Кінцева сторінка: 45
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полтава_2016.pdf7.23 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.