Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Название: Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону
Другие названия: Marketing influence in the system of region food sphere state regulation
Авторы: Шевченко, Наталія Вікторівна
Коломицева, Олена Віталіївна
Ключевые слова: державне регулювання;продовольча сфера регіону;продовольче забезпечення;маркетинговий вплив
Дата публикации: 2016
Издательство: Економіка і регіон
Краткий осмотр (реферат): Досліджено сучасну політику державного регулювання продовольчої сфери регіону. Відзначено головні цілі державного регулювання галузей і сфер продовольчого забезпечення регіону та окреслено ряд способів їх реалізації. Обгрунтовано необхідність упровадження маркетингового інструментарію в систему державного регулювання продовольчої сфери регіону. Конкретизовано напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Том: 4
Выпуск: 59
Первая страница: 41
Последняя страница: 45
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Полтава_2016.pdf7.23 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.