Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-04T10:13:55Z-
dc.date.available2020-09-04T10:13:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221-
dc.description.abstractРозглядається актуальна проблема посилення конкурентоспроможності регіону за рахунок використання інструментарію територіального маркетингу у формуванні стратегічних напрямів розвитку. З'ясовано напрями та механізми територіального маркетингу, методи визначення його цільових груп і завдань на регіональному рівні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету: Економікаuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможністьuk_UA
dc.subjectміжрегіональна конкуренціяuk_UA
dc.titleВикористання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue730-731uk_UA
dc.citation.spage77uk_UA
dc.citation.epage79uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nvchu_ec_2015_730-731_18 Пепчук.pdf210.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.