Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Назва: Використання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіону
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Ключові слова: територіальний маркетинг;конкурентноспроможність;міжрегіональна конкуренція
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий вісник Чернівецького університету: Економіка
Короткий огляд (реферат): Розглядається актуальна проблема посилення конкурентоспроможності регіону за рахунок використання інструментарію територіального маркетингу у формуванні стратегічних напрямів розвитку. З'ясовано напрями та механізми територіального маркетингу, методи визначення його цільових груп і завдань на регіональному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Випуск: 730-731
Початкова сторінка: 77
Кінцева сторінка: 79
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvchu_ec_2015_730-731_18 Пепчук.pdf210.82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.