Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-04T10:13:55Z-
dc.date.available2020-09-04T10:13:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221-
dc.description.abstractРозглядається актуальна проблема посилення конкурентоспроможності регіону за рахунок використання інструментарію територіального маркетингу у формуванні стратегічних напрямів розвитку. З'ясовано напрями та механізми територіального маркетингу, методи визначення його цільових груп і завдань на регіональному рівні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету: Економікаuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможністьuk_UA
dc.subjectміжрегіональна конкуренціяuk_UA
dc.titleВикористання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue730-731uk_UA
dc.citation.spage77uk_UA
dc.citation.epage79uk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nvchu_ec_2015_730-731_18 Пепчук.pdf210.82 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.