Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Title: Використання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіону
Authors: Пепчук, Сергій Миколайович
Keywords: територіальний маркетинг;конкурентноспроможність;міжрегіональна конкуренція
Issue Date: 2015
Publisher: Науковий вісник Чернівецького університету: Економіка
Abstract: Розглядається актуальна проблема посилення конкурентоспроможності регіону за рахунок використання інструментарію територіального маркетингу у формуванні стратегічних напрямів розвитку. З'ясовано напрями та механізми територіального маркетингу, методи визначення його цільових груп і завдань на регіональному рівні.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Issue: 730-731
First Page: 77
End Page: 79
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nvchu_ec_2015_730-731_18 Пепчук.pdf210.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.