Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Название: Використання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіону
Авторы: Пепчук, Сергій Миколайович
Ключевые слова: територіальний маркетинг;конкурентноспроможність;міжрегіональна конкуренція
Дата публикации: 2015
Издательство: Науковий вісник Чернівецького університету: Економіка
Краткий осмотр (реферат): Розглядається актуальна проблема посилення конкурентоспроможності регіону за рахунок використання інструментарію територіального маркетингу у формуванні стратегічних напрямів розвитку. З'ясовано напрями та механізми територіального маркетингу, методи визначення його цільових груп і завдань на регіональному рівні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1221
Выпуск: 730-731
Первая страница: 77
Последняя страница: 79
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nvchu_ec_2015_730-731_18 Пепчук.pdf210.82 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.