Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКоткова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-25T07:16:48Z-
dc.date.available2021-10-25T07:16:48Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, цілі та методи системи стимулювання продажів товарів на підприємстві. Досліджено принципи, функції та структуру системи стимулювання продажів товарів на підприємстві, проведено аналіз системи стимулювання продажів товарів на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання продажів на підприємстві. Оцінено ефективність системи стимулювання продажів товарів підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectСтимулювання збутуuk_UA
dc.subjectПрямий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleCтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ФОП Матвійчук С.О., м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Коткова Т. О..pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.