Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Название: Cтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ФОП Матвійчук С.О., м.Черкаси)
Авторы: Вартанова, Олена Вікторівна
Коткова, Тетяна Олександрівна
Ключевые слова: Маркетингові комунікації;Стимулювання збуту;Прямий маркетинг;маркетингова стратегія
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, цілі та методи системи стимулювання продажів товарів на підприємстві. Досліджено принципи, функції та структуру системи стимулювання продажів товарів на підприємстві, проведено аналіз системи стимулювання продажів товарів на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання продажів на підприємстві. Оцінено ефективність системи стимулювання продажів товарів підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Коткова Т. О..pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.