Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorНабієв, Айдин Фізулі огли-
dc.date.accessioned2021-10-25T07:52:00Z-
dc.date.available2021-10-25T07:52:00Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681-
dc.description.abstractВ роботі було досліджено економічну сутність маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано особливості управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Визначено підходи до аналізу маркетингової діяльності страхових компаній. Проаналізовано процес управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”. Розглянуто можливі напрямки удосконалення процесу управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУправління маркетингомuk_UA
dc.subjectУдосконаленняuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю страхової компанії (на матеріалах ПРАТ «УАСК АСКА», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Набієв А. Ф..pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.