Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Название: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю страхової компанії (на матеріалах ПРАТ «УАСК АСКА», м. Черкаси)
Авторы: Бурцева, Тетяна Іванівна
Набієв, Айдин Фізулі огли
Ключевые слова: Управління маркетингом;Удосконалення
Дата публикации: июн-2020
Краткий осмотр (реферат): В роботі було досліджено економічну сутність маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано особливості управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Визначено підходи до аналізу маркетингової діяльності страхових компаній. Проаналізовано процес управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”. Розглянуто можливі напрямки удосконалення процесу управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Набієв А. Ф..pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.