Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorМаняхін, Михайло Михайлович-
dc.date.accessioned2021-11-04T10:04:45Z-
dc.date.available2021-11-04T10:04:45Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було визначено маркетингові стратегії життєвого циклу товару, проведено аналіз загальних характеристик торговельного підприємства ТОВ «БНК-Україна». Виявлено етапи життєвого циклу товару. Проведено аналіз маркетингових стратегії для визначення відношення споживачів до ТОВ «БНК-Україна», проведено аналіз цінової політики підприємства. Надано рекомендацій щодо подальшого покращення маркетингової товарної стратегії ТОВ «БНК-Україна».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectТоварuk_UA
dc.subjectЖиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «БНК-Україна», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Маняхін М. М..pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.