Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Назва: Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «БНК-Україна», м. Київ)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Маняхін, Михайло Михайлович
Ключові слова: Стратегія;Маркетинг;Товар;Життєвий цикл товару
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було визначено маркетингові стратегії життєвого циклу товару, проведено аналіз загальних характеристик торговельного підприємства ТОВ «БНК-Україна». Виявлено етапи життєвого циклу товару. Проведено аналіз маркетингових стратегії для визначення відношення споживачів до ТОВ «БНК-Україна», проведено аналіз цінової політики підприємства. Надано рекомендацій щодо подальшого покращення маркетингової товарної стратегії ТОВ «БНК-Україна».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Маняхін М. М..pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.