Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Title: Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «БНК-Україна», м. Київ)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Маняхін, Михайло Михайлович
Keywords: Стратегія;Маркетинг;Товар;Життєвий цикл товару
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було визначено маркетингові стратегії життєвого циклу товару, проведено аналіз загальних характеристик торговельного підприємства ТОВ «БНК-Україна». Виявлено етапи життєвого циклу товару. Проведено аналіз маркетингових стратегії для визначення відношення споживачів до ТОВ «БНК-Україна», проведено аналіз цінової політики підприємства. Надано рекомендацій щодо подальшого покращення маркетингової товарної стратегії ТОВ «БНК-Україна».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Маняхін М. М..pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.