Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Название: Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «БНК-Україна», м. Київ)
Авторы: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Маняхін, Михайло Михайлович
Ключевые слова: Стратегія;Маркетинг;Товар;Життєвий цикл товару
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі було визначено маркетингові стратегії життєвого циклу товару, проведено аналіз загальних характеристик торговельного підприємства ТОВ «БНК-Україна». Виявлено етапи життєвого циклу товару. Проведено аналіз маркетингових стратегії для визначення відношення споживачів до ТОВ «БНК-Україна», проведено аналіз цінової політики підприємства. Надано рекомендацій щодо подальшого покращення маркетингової товарної стратегії ТОВ «БНК-Україна».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2735
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Маняхін М. М..pdf
  Restricted Access
1.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.