Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Title: Маркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Веремієнко, Олена Михайлівна
Keywords: Роздрібна торгівля;Маркетинг;Маркетинговий комплекс;Підприємство
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було вивчено основні принципи організації рекламної кампанії на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності. Досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності рекламної діяльності, оцінено організаційно-економічної діяльності підприємства ФОП Буднік Ю.С. Проаналізовано конкурентоспроможнність підприємства на ринку. Оцінено ефективність рекламної діяльності підприємства, вивчено особливості рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві. Розроблено практичні рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної кампанії на ФОП Буднік Ю.С. Обґрунтувано економічної ефективності запропонованої рекламної кампанії, визначено перспективи розвитку ФОП Буднік Ю.С. на базі використання прогресивних видів реклами.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Веремієнко О.М..pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.