Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Назва: Маркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Веремієнко, Олена Михайлівна
Ключові слова: Роздрібна торгівля;Маркетинг;Маркетинговий комплекс;Підприємство
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було вивчено основні принципи організації рекламної кампанії на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності. Досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності рекламної діяльності, оцінено організаційно-економічної діяльності підприємства ФОП Буднік Ю.С. Проаналізовано конкурентоспроможнність підприємства на ринку. Оцінено ефективність рекламної діяльності підприємства, вивчено особливості рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві. Розроблено практичні рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної кампанії на ФОП Буднік Ю.С. Обґрунтувано економічної ефективності запропонованої рекламної кампанії, визначено перспективи розвитку ФОП Буднік Ю.С. на базі використання прогресивних видів реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Веремієнко О.М..pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.