Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Название: Маркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Авторы: Боковня, Анжеліка Олегівна
Веремієнко, Олена Михайлівна
Ключевые слова: Роздрібна торгівля;Маркетинг;Маркетинговий комплекс;Підприємство
Дата публикации: июн-2021
Краткий осмотр (реферат): В кваліфікаційній роботі було вивчено основні принципи організації рекламної кампанії на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності. Досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності рекламної діяльності, оцінено організаційно-економічної діяльності підприємства ФОП Буднік Ю.С. Проаналізовано конкурентоспроможнність підприємства на ринку. Оцінено ефективність рекламної діяльності підприємства, вивчено особливості рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві. Розроблено практичні рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної кампанії на ФОП Буднік Ю.С. Обґрунтувано економічної ефективності запропонованої рекламної кампанії, визначено перспективи розвитку ФОП Буднік Ю.С. на базі використання прогресивних видів реклами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2750
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Веремієнко О.М..pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.