Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанченко, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorДзюба, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:26:52Z-
dc.date.available2021-11-15T13:26:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978-966-170-042-9-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788-
dc.description.abstractНавчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет економіки та права "КРОК"uk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження у проектах: навчальний посібникuk_UA
dc.typeHandbookuk_UA
dc.citation.pages224uk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання (ФІТІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Навч_посібник_Дзюба.pdf3.75 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.