Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
Название: Маркетингові дослідження у проектах: навчальний посібник
Авторы: Данченко, Олена Борисівна
Дзюба, Тамара Володимирівна
Ключевые слова: проект;маркетинг
Дата публикации: 2021
Издательство: Університет економіки та права "КРОК"
Краткий осмотр (реферат): Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
ISBN: 978-966-170-042-9
Кол-во страниц: 224
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (ФІТІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Навч_посібник_Дзюба.pdf3.75 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.